«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد

  • کد خبر: ۳۲۵۳۰
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حسین مسافرآستانه را به سمت دبیر سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، سیدمجتبی حسینی امروز (چهارشنبه ۱۱ تیر)، در احکامی جداگانه هوشنگ توکلی، ایرج راد، مریم معترف، حسین مسافرآستانه، قادر آشنا (مدیرکل هنرهای نمایشی) و برزین ضرغامی (مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران) را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

در حکم اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر فجر آمده است: «سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با توجه به پیشینه این رویداد و ضرورت‌های امروز تئاتر کشور مستلزم بهره‌مندی از خرد جمعی و دیدگاه‌های هنرمندان مجرب است.

به استناد آیین‌نامه برگزاری جشنواره تئاتر فجر  مفتخریم از حضور و تجربه ارزشمند شما به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر » بهره‌مند باشیم. امید که با برنامه‌ریزی مناسب و مدون، همراهی و تلاش خلاقانه هنرمندان شریف تئاتر شاهد جشنواره‌ای شایسته و اثرگذار باشیم.»

همچنین بنا به پیشنهاد مدیرکل هنرهای نمایشی و تایید شورای سیاستگذاری جشنواره و با حکم سیدمجتبی حسینی، حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

در متن حکم او آمده است: «جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان بزرگترین رویداد تئاتر کشور واجد شأن و جایگاه ویژه‌ای است که بی‌گمان صیانت از این جایگاه و ارتقاء آن بر متولیان و دست‌اندرکاران این اتفاق بزرگ هنری لازم و ضروری است. به استناد آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به پیشنهاد مدیرکل محترم هنرهای نمایشی و  تأیید شورای سیاست‌گذاری جشنواره به موجب این حکم به عنوان  «دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر» منصوب می‌شوید.

شرایط ویژه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مستلزم تدابیر متناسب با شرایط با هدف صیانت از سلامت هنرمندان، مخاطبان و همکاران است که ان‌شاءالله با تدابیر جنابعالی و همراهی مجموعه همکاران انجام خواهد شد. امید که در سایه الطاف پروردگار، با مشارکت و همراهی هنرمندان و صاحبنظران تئاتر کشور در برگزاری هرچه شایسته‌تر این جشنواره موفق و پیروز  باشید.»

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره، صبح امروز با حضور اعضای شورا و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و احکام اعضای شورا و دبیر جشنواره اعطا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->